Česta pitanja

Kako naručiti proizvod?

U internet prodavnici odaberite proizvod i količinu i klikom na dugme dodajte u svoju korpu. U sledećem koraku ispunite sva obavezna polja sa ličnim podacima neophodnim za isporuku robe. Potvrdite narudžbinu i očekujte potvrdu porudžbine na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Kako da ostvarim popust?

Za pošiljke sa sadržajem od 3 ili više grama šafrana, ostvarujete popust u vidu besplatne dostave, sve ostale popuste možete iskoristiti putem specijalnih kupon kodova.

Da li mogu da zamenim ili reklamiram proizvod?

Da. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili je pakovanje polomljeno, molimo da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24h.

Molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i prorezi) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo da nas kontaktirate telefonom ili na e-mail.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

U slučaju da ste nakon prijema artikla utvrdili da je isti pogrešan ili eventualno oštećen, zamenu ovog artikla možete izvršiti o našem trošku. Neophodno je da nas kupac obavesti putem e-maila ili telefonom u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke o predmetu reklamacije, koja treba da sadrži ime i prezime, telefon i kratak opis nastalog problema/oštećenja. Kupac koji je uložio reklamaciju na određeni proizvod, odgovor i obaveštenje o daljem postupanju povodom navedene reklamacije, može očekivati u najkraćem roku.
Za realizaciju zamene potrebno je da vratite artikal na adresu pošiljaoca. Zamenu artikla možemo vršiti ukoliko je artikal vraćen nekorišćen i u ispravnom stanju.

Rok za realizaciju zamene artikla je 10 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema vraćenog artikla, ukoliko artikal nije fizički otvoren.

Način plaćanja?

Plaćanje se vrši pouzećem, gde prilikom dostave na vašu kućnu adresu, kuriru plaćate gotovinom.

Kako otkazati narudžbinu?

Ako ste potvrdili narudžbinu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbina se može otkazati u roku od 3h tako što ćete nas kontaktirati na e-mail srpskisafran@gmail.com ili telefonom na +381611843255 da bismo izvršili postupak otkazivanja narudžbine.

Kako mogu znati da li je narudžbina potvrđena?

Nakon što potvrdite narudžbinu, proverite svoju e-poštu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu adresu primiti poruku potvrde. Ako poruku ne primite, preporučujemo da proverite odeljak „Neželjena pošta“.  Ako u tom odeljku ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na srpskisafran@gmail.com ili telefonom na +381 611843255 .